HjerteligeHilsner.dk 
Carlsensvej 4
4600 Køge

Tlf. 70 60 58 62
Mail: kontakt@hjerteligehilsner.dk

Vi har åbent
mandag – fredag, fra 8.30 til 16:30 

Ofte stillede spørgsmål

Her finder du svar på de fleste spørgsmål, og ellers er du altid velkommen til at kontakte os på tlf. 70 60 58 62 eller mail til os: kontakt@hjerteligehilsner.dk

Hvor tit leveres der på abonnement?

Afhængig af om du har valgt et månedligt abonnement, så leveres der 1. gang pr. måned. Hvis du har valgt 14. dages abonnement, så leverer vi 2 gange om måneden hver 14. dag. Hvis du har valgt ugentligt abonnement, så leverer vi 4 gange om måneden, en hverdag i hver uge af måneden.   

Hvilke betalingsmåder findes der?

Vi modtager MobilePay, ApplePay, VISA, MasterCard, Maestro, JCB, American Express, Diners Club, Forbrugsforeningen og der kan tilmeldes til Betalingsservice. 

Vi modtager desværre ikke kontanter. 

Hvor hurtigt kan der leveres?

Typisk leveres der så hurtigt som muligt efter du er oprettet som Plus kunde og har gjort din bestilling.

Hvis det er noget som haster vil vi gerne gøre hvad vi kan for at indfri ønsket – skriv da blot ‘Haster’ på bestillingen.  

Hvordan ved jeg om I har leveret det bestilte?

Vi leverer altid som aftalt i ordrebekræftelsen, og når du er Plus kunde kan du altid til- eller fravælge dokumentation, enten som Foto dokumentation eller SMS/mail som tekst dokumentation.  

Vi leverer altid med dybeste respekt for dem som ikke er iblandt os længere. 

Hvad sker der med mine personlige oplysninger iht. GDPR?

Vi opbevarer kun dine personlige oplysninger for din skyld og til brug for udførelse af vores tjenester med levering af dine Hjertelige Hilsner på abonnement. Det er kun ganske få medarbejdere der har adgang til dine oplysninger, og vi videregiver aldrig dine data uden dit samtykke. 

Hvis du gerne vil have dine data slettet, så skriv eller ring til os og de vil blive slettet med det samme. 

Hvordan opsiger jeg mit abonnement som Plus kunde ?

Du kan altid opsige dit Plus kunde abonnement og med kun 1 måneds opsigelse. Opsigelsen kan ske ved at logge ind på din Plus kunde konto og klikke på ‘Opsig’.

Send os en mail

    Vi besvarer din mail så hurtigt som muligt.